Ens trobem habitualment l’últim diumenge de cada mes en assemblea, al local de l’Associació de Veïns del Centre de Badalona, per posar en comú el treball que anem fent i alhora apuntar accions concretes a curt termini.

Més enllà ens organitzem en comissions:

  • Secretària. Encarregada de la gestió administrativa, la documentació i actes, la gestió de persones sòcies, i la gestió econòmica.
  • Comunicació. Treballa el pla de comunicació, la web, les xarxes socials, la comunicació amb premsa, institucions, partits polítics, la cerca de noves sòcies…
  • Convivència / Estima. S’encarrega de dinamitzar el treball de convivència. Com volem viure? Què voldrem compartir? Com ho voldrem fer?…
  • Arquitectura / Cerca de solars. Ara mateix aquesta comissió s’encarrega de cercar i documentar solars que poden ser d’interès per a les necessitats del projecte.

També tenim algunes eines digitals per a comunicar-nos: correu electrònic, llista de correu, grup de whatsapp general i per comissió, calendari compartit, gestió de documents compartits…